PIERWSZA POMOC ADWOKACKA CZ. 2
JAK WYGRAĆ Z POMÓWIENIEM
POMÓWIENIA
Pomówienie jest chyba najszerszą znaną formą prawną z racji szerokich możliwości. Może dotyczyć wszystkich i wszystkiego. W najbardziej drastycznych przypadkach ofiara kończy w kryminale, a sprawca często pozostaje bezkarny.
Po pierwsze,
Jeżeli już coś takiego się przytrafi, to tak jak z rwącym z bólu zębem natychmiast idziemy do dentysty, tak w tym przypadku trzeba natychmiast udać się do adwokata I – co najistotniejsze – specjalizującego się w POMÓWIENIACH z dużym doświadczeniem procesowym.
Po drugie,
Adwokat jest konieczny dlatego, że pomawiający zwykle ma już na starcie dużą przewagę, wynikającą z jego konkretnych interesów i przygotowań lub czyjejś namowy.
Po trzecie,
W moim doświadczeniu zawodowym częste są przypadki, że pomówienie było wynikiem nakłonienia ze strony policji lub prokuratury, aby zrobić z kogoś winnego w ich interesie.
Po czwarte,
Poradzić sobie z taką sytuacją – wręcz zmową doświadczonych oskarżycieli – może wyłącznie doświadczony adwokat, specjalizujący się w pomówieniach.
Po piąte,
Tym bardziej, że to państwo namawia do pomówienia, uchwalając rękoma Parlamentu ustawę o świadku koronnym, która w praktyce budzi dużo kontrowersji. Wymiar sprawiedliwości nie szuka rzeczywistych sprawców przestępstw, tylko „kozła ofiarnego”, żeby skazać i wsadzić do więzienia.
Po szóste,
Doradzam, aby – broniąc się przed pomówieniem cięższego kalibru – nie tylko zaangażować adwokata, ale także zlecić prywatne śledztwo (np. detektywom lub dziennikarzom) w stylu amerykańskim, aby zdyskredytować pomawiającego i wykazać rzeczywiste motywy pomówienia. Adwokat nie będzie skakał przez płot ani wisiał na lampie, żeby zdobyć kompromitujące pomawiającego materiały, ale detektyw już tak. W prowadzonych przez moją Kancelarię sprawach o pomówienie wielokrotnie załączałam do akt sądowych materiały detektywistyczne jak raporty, wykresy, zdjęcia oraz korzystałam z innych niekonwencjonalnych metod, które wzmacniają skuteczność adwokata. Wielokrotnie była to dla klienta opłacalna inwestycja.
Po siódme,
Następnych kilku punktów nie mogę ujawnić, ponieważ nasze techniki operacyjne, wiedzę i doświadczenie sprzedajemy. A to co tutaj doradziłam, ma na celu lepsze zrozumienie problemów w sytuacji pomówienia i podjęcia najrozsądniejszych decyzji.
Zobacz wersję filmową scenariusza POMÓWIENIE – Jak wygrać z pomówieniem >